1. Zhruba 30 minut před zahájení semináře spusťte odkaz na seminář, který jste obdrželi e-mailem.
2. Spustí se Váš internetový prohlížeč a v něm se zobrazí okno pro připojení k semináři.
3. Zvolte některou z možností připojení – pokud nemáte aplikaci Teams předem nainstalovanouje,nejjednodušší varianta – Pokračovat v tomto prohlížeči.
4. Zobrazí se následující okno, ve kterém zadejte pro identifikaci své jméno a firmu.
5. Pomocí přepínačů v dolní části okna můžete zapnout či vypnout kameru a mikrofon.
6. Poté klikněte na tlačítko Připojit se. Pokud ještě seminář nebyl zahájen, může se zobrazit následující informační okno.
7. Vyčkejte na zahájení semináře.
8. K připojení by mělo dojít cca 10 minut před uvedeným časem zahájení.
9. Po zahájení semináře se zobrazí obrazovka přednášejícího, který vám sdělí organizační pokyny.
10. V případě potíží s připojením k seminářivolejte na tel. číslo 605 203 843, kde Vám bude poskytnuta technická pomoc.
Prosím pamatujte, že když je vás na semináři několik a všichni by rádi někomu něco řekli, dobře rozumět je vždy jen jednomu mluvčímu. I když si říkáte něco „pod fousy“, kašlete nebo mluvíte na členy rodiny, skáčete tím do řeči tomu, kdo právě mluví (pokud máte zapnutý mikrofon). Nezapomínejte si vypínat (Mute) Váš mikrofon, ať nejsou slyšet ruchy z Vašeho okolí – třeba rychlovarná konvice, pračka, děti ;-), apod.