Zadávání veřejných zakázek
Společnost RTS, a. s. realizuje komplexní zajišťování zadávání veřejných zakázek a to v následujících oblastech:
- » Veškeré stavební zakázky
- » Projekční a inženýrská činnost
- » Dodávky speciálních technologií
- » Dodávky zdravotnických přístrojů a materiálů
- » Dodávka HW, SW a počítačových sítí
- » Zakázky na služby (údržba veřejných prostranství, svoz odpadu, servis technologických zařízení, úvěry, pojištění apod.)
- » Jiné obory podle požadavku zadavatele
Předmětem činnosti společnosti RTS je rovněž:
- » Poradenská činnost, expresní odborné posudky, konzultace, stanoviska a obdobné týkající se zadávání veřejných zakázek
- » Školení na míru
Účel poskytovaných služeb
Zadávání veřejných zakázek se od 1.10.2016 řídí v plném rozsahu zákonem č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách. Ustanovení tohoto zákona přináší zadavatelům mnoho administrativních a procesních povinností, které jsou pro řádný průběh soutěže nezbytné. Proto nabízíme naše specializované služby zaměřené na celý průběh zadávacího řízení až po uzavření smlouvy s uchazečem, který podal nejvýhodnější nabídku. Vzhledem k tomu, že jsme specializovaná firma, která se mimo jiné zabývá celou činností související s uzavíráním smluv, zaručujeme i odbornou přípravu Obchodních podmínek a následné odborné posouzení předložených nabídek.
Máte zájem o naši nabídku organizování zadávacího řízení?
Pak nám prosím pošlete poptávku na e-mail: verejnezakazky@rts.cz a my Vám zpracujeme konkrétní nabídku.
Rozsah poskytovaných služeb
Firma RTS, a.s., jako organizátor soutěže zajistí na vlastní náklady tyto činnosti :
- » Zpracování Oznámení zadávacího řízení
- » Zveřejnění Oznámení zadávacího řízení ve Věstníku veřejných zakázek a v případě nadlimitních veřejných zakázek i v Úředním věstníku Evropské unie
- » Zpracování návrhu textové části zadávací dokumentace včetně obchodních podmínek
- » Uveřejnění zadávacího řízení vč. zadávací dokumentace na profilu zadavatele
- » Zabezpečení celého průběhu přijímání nabídek v elektronickém nástroji
- » Odšifrování a otevírání nabídek, včetně vypracování protokolu o otevírání nabídek
- » Připravení podkladů pro posouzení a hodnocení nabídek
- » Zpracování protokolů z jednání komise
- » Zpracování oznámení o výběru nejvhodnější nabídky
- » Zveřejnění výsledků zadání
- » Zpracování Písemné zprávy zadavatele o průběhu zadání
- » Kompletace a předání kompletní archivní dokumentace o průběhu zadávacího řízení
V případě dotovaných zakázek:
- » Příprava podkladů v elektronické podobě ke kontrole poskytovatele dotace dle jejich metodik
- » Zpracování případných připomínek od poskytovatele dotace
V případě podání námitek či návrhu ze strany dodavatelů, pak do činnosti administrátora spadá rovněž:
- » Zpracování rozhodnutí zadavatele o námitkách
- » Zpracování případného stanoviska zadavatele pro Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
- » Řádné předání kompletní dokumentace zadávacího řízení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže
Výhody spolupráce
Pověřením specializované firmy organizací zadání veřejné zakázky má zadavatel zajištěn bezchybný průběh zadávacího řízení a provedení všech nutných úkonů k řádnému ukončení zadání. Získá kompletní archivní dokumentaci, která obsahuje všechny povinné i doporučené dokumenty a která je předmětem kontroly státních orgánů při dohledu nad čerpáním veřejných prostředků.
V současnosti pravidelně spolupracujeme s více jak 100 zadavateli, mezi které patří: