STAVEBNÍonlineCenová soustavaFin

Článek ze dne: 07.06.2006

8. 6. 2006 | Zahájena mediální kampaň ŘÍZENÍ OBCHODNÍCH AKTIVIT

Systém je určen k podpoře koncepčního plánování, operativního řízení, evidenci a vyhodnocení obchodních i marketingových aktivit společnosti. Může být nasazen a provozován jak samostatně, tak i jako součást komplexního systému, kdy je umožněno věrné sledování skutečného průběhu obchodních případů a souvisejících ekonomických dat bez nutnosti duplicity při zpracování.

Cílem řešení je zachycení komunikace na úrovni marketingu a obchodu Vaší firmy. Základem je číselník obchodních kontaktů ke kterým jsou pořizovány informace z jednotlivých obchodních případů na doklady v rámci procesu realizace obchodu nebo evidence subdodavatelských řízení – poptávkové, nabídkové a smluvní operace.
Pro evidenci obchodních schůzek, jednání a komunikace se zákazníky je k dispozici sdílená databáze Aktivit a úkolů které z obchodu vzešli k řešení dovnitř firmy.
Ke všem aktivitám a dokladům je možno ukládat souborové přílohové, čímž systém podporuje centrální dokumentaci.

Mezi základní vlastnosti a přednosti patří:

  • » Evidence obchodních subjektů s libovolně zvolenými kritérii  v neomezeném počtu
  • » Řízení obchodních činností – vytváření prodejních příležitostí, jejich evidence a sledování. Sledování míry obchodní úspěšnosti, vlivu konkurence, hodnocení příčin úspěchů a neúspěchů
  • » Evidence veškerých obchodních dokumentů a dokladů – smlouvy, objednávky, předávací protokoly, zápisy z obchodních jednání atd.
  • » Řízení a plánování vlastních zdrojů – evidence a rezervace prezentační techniky, zasedacích místností, dopravních prostředků
  • » Sdílení vybraných dat všemi uživateli, definice uživatelských týmů
  • » Podpora řízení aktivit na zakázkách
  • » Řízení činností a úkolů – plánování a zaznamenávání schůzek, telefonátů atd., zadávání, sledování a řízení úkolů
  • » Řízení a plánování vlastních zdrojů – evidence a rezervace prezentační techniky, zasedacích místností, dopravních prostředků
  • » Zákaznický servis – záznam požadavků, řízení jejich zpracování, sledování čerpání kapacit zákaznického servisu
  • » Řízení marketingu – plánovaní kampaní, jejich řízení a hodnocení

Obecně tento systém řeší průběh obchodních, marketingových, komunikačních a servisních procesů v organizaci a příslušných technologií, a umožňuje cíleně řídit vztahy se zákazníky, uzpůsobovat nabídku podle jejich potřeb a přání a využívat všechny informace získané vzájemnými kontakty k výraznému zlepšení těchto vztahů a maximalizaci spokojenosti zákazníků. Současně také řeší zefektivnění a optimalizaci všech činností podniku, které se nějakým způsobem klientů dotýkají. Systém sám ještě nezaručí automaticky obchodní přínosy, klíčové je jeho nasazení v souladu s procesy a strategií společnosti, které by měly být orientovány na jeho zákazníka.

Systém je součástí komplexního řešení „PRO MANAGEMENT“.


Seznamte se s naším produktem podrobněji (leták ve formátu PDF) 

    Kontaktní informace
    RTS, a. s.
    Lazaretní 13
    Brno, 615 00
    tel.:545 120 211
    e-mail: rts@rts.cz
    http://www.rts.cz