Článek ze dne: 07.06.2006
Systém je určen k podpoře koncepčního plánování, operativního řízení, evidenci a vyhodnocení obchodních i marketingových aktivit společnosti. Může být nasazen a provozován jak samostatně, tak i jako součást komplexního systému, kdy je umožněno věrné sledování skutečného průběhu obchodních případů a souvisejících ekonomických dat bez nutnosti duplicity při zpracování.
Cílem řešení je zachycení komunikace na úrovni marketingu a obchodu Vaší firmy. Základem je číselník obchodních kontaktů ke kterým jsou pořizovány informace z jednotlivých obchodních případů na doklady v rámci procesu realizace obchodu nebo evidence subdodavatelských řízení – poptávkové, nabídkové a smluvní operace.
Pro evidenci obchodních schůzek, jednání a komunikace se zákazníky je k dispozici sdílená databáze Aktivit a úkolů které z obchodu vzešli k řešení dovnitř firmy.
Ke všem aktivitám a dokladům je možno ukládat souborové přílohové, čímž systém podporuje centrální dokumentaci.
Mezi základní vlastnosti a přednosti patří:
Obecně tento systém řeší průběh obchodních, marketingových, komunikačních a servisních procesů v organizaci a příslušných technologií, a umožňuje cíleně řídit vztahy se zákazníky, uzpůsobovat nabídku podle jejich potřeb a přání a využívat všechny informace získané vzájemnými kontakty k výraznému zlepšení těchto vztahů a maximalizaci spokojenosti zákazníků. Současně také řeší zefektivnění a optimalizaci všech činností podniku, které se nějakým způsobem klientů dotýkají. Systém sám ještě nezaručí automaticky obchodní přínosy, klíčové je jeho nasazení v souladu s procesy a strategií společnosti, které by měly být orientovány na jeho zákazníka.
Systém je součástí komplexního řešení „PRO MANAGEMENT“.
Seznamte se s naším produktem podrobněji (leták ve formátu PDF)