Článek ze dne: 27.06.2012
V rámci zkvalitňování služeb zákazníkům zřídila RTS, a.s. centrum zákaznické podpory svých softwarových produktů. Pracovníci telefonické podpory na čísle 840 230 330 jsou vám k dispozici v pracovní dny od 8.00 do 16.00 hodin.
Všichni mají dlouholeté zkušenosti s produkty RTS a jsou schopni vám fundovaně poradit. Mají také k dispozici nástroje Vzdálené správy, pomocí nichž se mohou přímo připojit k Vašemu počítači a vidět Vámi popisovanou situaci.
Své dotazy, připomínky a požadavky můžete rovněž zasílat na adresu info@rts.cz, která je vyhrazena pro zákaznickou podporu.
Všechny stávající zákazníky tímto žádáme, aby přednostně využívali výše uvedený způsob komunikace, který bude i pro ně nejefektivnější cestou pro vyřešení jejich požadavků.